en helg i lugnets tecken.

hej på er. (varning för långt inlägg!)

vet inte vad det är men på helgerna brukar det oftats bli bloggfritt. don't know why. det är så tråkigt när ingen kommenterar något roligt! kom igen nu sickor.

however. i fredags stod jag i valet o kvalet om vad jag skulle göra. tänkte gå på bio men då ringde lisa och frågade om jag ville komma bort och hjälpa henne och linda att riva tapet i lindas nya lägenhet och dricka ett glas vin till. eftersom jag alltid har roligt med töserna så åkte jag dit. så ja, min fredag ägnades åt att riva tapet! haha. hujeda mig. kanske inte låter som världens roligaste fredagkväll men jag kan säga att det var inte tråkigt en sekund... dock vart det bara ett glas vin då jag verkligen inte kände för att bli på fyllan. vi rev ända till kl 02 på natten och avslutade med varma mackor hos lisa (som bor i huset bredvid).

igår, lördag, for jag ut till bredsand till pappas hus där farmor o farfar var med brorsan, eftersom pappa var på NHL-tjosan i sthlm. vart bjuden på mat och sen slocknade jag i fotöljen och hade nackspärr när jag vaknade. men det var grymt skönt! varför är det alltid skönast att sova på dagen? åkte därefter hem där jag inte hade mycket att göra... richard, en gammal vän från förr, vart spontan och frågade om vi skulle göra något annorlunda. Så vi slog ihop våra uttråkade hjärnor och möttes upp och for på ica där vi köpte ingridienser för chokladbollar och for sen hem till mig och gjorde i ordning det, haha :) sen satte vi o snackade ett bra tag innan jag skjutsade hem han. sjukt trevligt att umgås utan att det blir pinsam tystnad för att man inte setts på länge. och för er som blir nyfikna kan jag säga att vi bara är vänner, richard har flickvän & sambo. lika bra att tillägga det så det inte skapas några andra rykten vilket det har en tendes att göra i den här stan.

idag har jag umgåts med evelina och emma, oså william såklart! vart bjuden på middag hos ewe (haha, det låter som att jag inte har råd med mat själv) och sen gick vi ner till jocke och sebastian så william och han fick leka lite, medans vi andra 4 drack thé och surrade lite. efter det var klart så skjutsade jag hem emma och sedan for jag hem. men då skrev heed på fejjan och frågade om jag ville komma bort o umgås med han, stoffe och jonas. och eftersom jag mestadels bara sitter hemma så tyckte jag det lät som en bra idé. vart dock inte där så länge för dom skulle gå ut och ta en öl vilket inte kändes allt för lockande för mig som hade dragit på mig uggs, vinterjacka och en stor fet halsduk. inte så glamouröst. fast å andra sidan är det ju söndag!

skitsamma. jag är hemma nu iaf :) har vänt på dygnet totalt. har dock ingen söndagsångest idag eftersom jag ej ska upp någon speciell tid. måste dock försöka vända tillbaka på dygnet! har en känsla av att pappa kmr ringa och väcka mig runt 08-tiden imorgon. inte ovanligt.

ja men nu har ni ju fått ta del av min helg iaf. hööööörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0