djävulens påfund.

hej, igen.

klockan börjar dra iväg riktigt ordentligt - som vanligt. jag ska upp om cirkus 6 ½ timmar. visserligen kan jag åka hem och sova efter att jag skjutsat brorsan men det borde jag inte. imorn är min chans att vända tillbaka på dygnet, ha! lär väl ändå hålla ett dygn. och på torsdag ska jag ju till arbetsförmedlingen... suck.

förövrigt har jag en förbannad jävla mensvärk. ursäkta den informationen men det är tamigfan djävulens påfund till kvinnan. förjävligt rent ut sagt.

har nyss tagit mig en shower såhär mitt i natten. nej, jag visar inte respekt till mina grannar för dom visar ingen respekt till mig då dom spelar musik på högsta volym halva veckonätterna. jo, dom har (peppar peppar) lugnat ner sig den senaste tiden, men jag har ännu inte hämnats, så jag tyckte det passade sig bra med en dusch mitt i natten.

min katt har sovit hela kvällen och nu vaknar han. han är som galen på fönstret och vill ut. men det går jag inte med på nu är det natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0