cleaning out my closet.

tjoho.

jag är helt slut. var ute i birsta förrut och köpte diverse städ-prylar på ÖB. jajamen, på öb. i hopp om att det skulle bli billigt. jag menar hur roligt är det att köpa städ-grejer som är dyra. men tji fick jag, det vart ändå en dyr nota! irritationen spred sig i kroppen kände jag.

nu har jag iaf gjort en grovstädning här hemma vilket behövdes. även fast jag tycker jag städar mer eller mindre varje dag. fick även tag i en tvätt-tid, snacka om perfect timing. det är näst intill omöjligt att få tag i tvätt-tider här så jag vart nöjd.

så nu är jag helt slut efter allt städ och tvätt. tvätten är dock ej färdig men lägenheten luktar gott. jag ♥ doftljus.

ska dra bortöver mamma nu för hon ska bjuda på middag (haha, jajamen, idag blir man bjuden igen!). jag har faktiskt lovat emma att jag ska bjuda henne på min berömda korvstroganoff och ris någon dag här så då är det jag som bjur!

jaja, dags att röra på sig. vi hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0