bowling and food.

godafton.

nu är jag här å skriver igen, helt utan anledning. men jag gört ändå!

ikväll var jag, mamma och några fler iväg å bowlade. var tusen år sedan jag gjorde det sist och det syndes. haha, jag kom sist. men roligt var det iaf! efter det gick vi alla på victoria's och käkade dinner, mycket gott var det! dog en liten död efteråt pga mättheten. kändes som att alla promenader var förgäves. tur jag ska ut och gå imorgon också... och en massa andra dagar.

när jag kom hem började jag städa. har någon slags mani. tycker verkligen inte om när det är stökigt på helgerna :s fast det är ju oftast då man stökar till. drar fram kläder ur garderoben och sminkar sig överallt osv. men det får va, är ju städat nu iaf.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0