andas ut...

hej på er. det var ett tag sen. veckan har spenderats åt att lugna ner nerverna inför idag. var ju på anställningesintervju(er). usch och bevare mig väl, det var ingen piece of cake det där inte.

först såg man hur många "konkurenter" man hade och sedan fick vi veta att lika många hade varit där igår. 10 platser, ca 50 på intervju. även sånna som tdigare jobbat som tågvärdinna, så ja, jag har inga som helst förhoppningar. vet att man inte ska tänka negativt men det är svårt att göra annat nu :p fan fan fan, jag som verkligen ville ha det där jobbet... dom skulle iaf höra av sig i veckan.

det var ju iaf grillning på hög nivå. först en "vanlig" intervju, ställa frågor osv. sen skulle man in på slakten. den så kallade case-intervjun där man skulle svara på vad man skulle göra i vissa situatuiner och avslutningsvis ställde ena tjejen fram en mugg med vatten och sa "sälj in det här vattenglaset till mig nu!" ehh, what?! sälja? nu? ett glas VATTEN? oh my gosh. där rök min chans!

nej nu ska jag ta och ringa min pappa för vi skulle tydligen ut o äta ikväll. imorgon har linda inflyttningsfest and i'll be there. nästa helg vankas halloweenparty/30års kalas hos lena och hennes karl och det ser jag fram emot BIG time :)

höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0