allt och inget.

yo.

denna dag har gått very very långsamt. men det kan ju bero på att jag för en gångs skull var uppe i tid. det där mötet jag var på eller infoträffen på AF var totalt talanglös. hade kunnat bespara mig dom 1 ½ timmarna. det var sånna där saker som man redan vet om liksom. men men, jag var ju där iaf och nu ska jag hitta en jobbcoach? alltså, va? jag söker väl jobb själv. förstår inte riktigt konceptet men jaja det var ju tydligen obligatoriskt.

ska sluta wina nu och får väl se de hela positivt.

efter detdär åkte jag och hämtade momma (mormor) och vi for ut till travbanan i bergsåker för hon skulle ta vaccinet som sagt. och FYFAN vilken jävla kö det var, trodde vi skulle bli kvar flera timmar men det tog faktiskt inte så lång tid som man förväntat sig. också tog dom liksom sprutorna mitt framför allihopa, haha. anyways, tur jag inte är spruträdd för jag ska väl ta den där någon gång jag också. kändes som jag lika bra kunde göra det idag liksom när jag ändå var där? men jag gjorde det inte i alla fall för det var ju bara "riskpatienter" som skulle ta den nu. får väl åka dit och ställa mig i kö nån annan dag då.

nu är jag hemma iaf. brorsan vart bortskämd idag igen och fick skjuts från skolan. men idag var han en riktig snorunge som bara surade och jag sa inte ett knyst till han på hela bilresan :p sen när vi var framme sa jag bara "här kan du hoppa av" sen drog jag fortare än ögat. han ska lära sig att vara tacksam! men men, han är ju lite speciell och jag älskar han ändå för det.

har nyss sett lite gossip girl på ch131. så dålig kvalité bara men det duger. ska senare bort till mamma för jag är så saaaaaatans less på att sitta hemma och häcka bara. kommer nog somna som en gudinna ikväll också eftersom jag endast sov några få timmar inatt. hoppas det iaf så jag får en normal dygnsrytm, men det är väl kört ändå på lördag eftersom det förmodligen blir utgång imorgon.

hej.


Kommentarer
Postat av: annalena

din bror kanske hade haft en dålig dag :P

snäll syster är du! :D

2009-10-15 @ 19:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0