a cup of tea.

hey.

ytterligare en natt kommen. förhoppningsvis somnar jag inte lika sent som igår vilket var vid 4 tiden. klockan ringde 7. hade inte kommit in i den djupa sömnen så var inte så hemskt svårt att ta sig upp ändå. vart pigg när jag hade skjutsat brorsan men bestämde mig ändå för att slappa och se på tv bara. det skulle jag inte ha gjort för jag somnade, och vaknade inte förrän klockan 12! det var den omställningen av dygnet det.

men imorgon ska jag ju på arbetsförnedringen kl 10 och då lär jag iaf inte ska åka hem och sova efteråt. vet inte hur lång tid den där skiten tar men förhoppningsvis inte allt för lång tid. då får jag spunk. ska skjutsa min lilla mormor till bergsåker sen som ska ta vaccinet på svinis. då får man ju lite o göra iaf.

however. ikväll har jag varit borta hos lisa. skulle egentligen bara hämta mina skor som jag lämnade där förra veckan vid utgång men jag vart kvar ett bra tag. såg på efterlyst och drack en massa koppar té. mycket trevligt! trevligare än att sitta hemma och ruttna iaf, som alla andra kvällar.

nej vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0