091025.

hej hopp.

här är jag och jag lever. är trött och ska sova snart.

igår vart det utgång. ovanligt va? linda hade inflyttningsfest/födelsedagsfest så vi var några tjejer hos henne innan det var av till aveny där resten av kvällen spenderades. hade det mycket trevligt men kom hem i bra tid. skönt det!

lisa ringde och väckte mig imorse och sa att vi skulle på promenad. men det tyckte jag att hon skulle fetglömma. haha. men det slutade ändå med en promenad från mig hem till henne eftersom jag hade bilen där. och då passade jag på att fortsätta umgås med henne resten av dagen. lyssnade på diverse händelser från gårdagen vilket resulterade i asgarv. haha, fyfan!

kom hem för ungefär en timme sedan men eftersom jag ska upp imorgon och promma så är det väl bäst man går och lägger sig snarast.

ont i ögat har jag också. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0