you are my sweetest downfall.

hej, nu är jag tillbaka för en stund. har lite svårt att lägga ner helt och hållet. fast det är ju så, antingen ska man uppdatera dagligen eller aldrig. blir liksom inte intressant annars.

jag måste säga att fyfan vad det tär att vara arbetslös. helt sinnessjuk. det är inte skönt för fem jävla öre. förstår inte mig på folk som självmant väljer att bara gå hemma. för det finns ju faktiskt dom som gör det. jag menar, det finns absolut ingenting att göra? man kan inte umgås med någon för alla jobbar. man kan inte hitta på saker, för i princip allt kostar pengar, och man är definitivt inte rik som arbetslös. jag söker jobb som en jubelidiot men eftersom det knappt existerar några jobb är det svårt att få napp. SJ-jobbet fick jag inte heller, dom hade ringt mina referenser så man fick ju upp hoppet lite, but no. jävla skit.

om 3 veckor ska jag flytta ut till pappa, fast bara i 2 veckor. min lägenhet ska nämligen HELrenoveras. från kök till garderob. det kommer bli grymme snyggt här men frågan är ju hur länge man kan bo kvar, som arbetslös menar jag. it sucks.

anyway. ska snart bort till mamma och bli bjuden på middag. ja man får ju passa på (som arbetslös)!

nej, jag är inte bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0