svin-sil.

godafton! eller god natt kanske man ska säga. ja, men ni förstår väl att jag är vaken nu.

idag var jag och tog svin-silen (läs: vaccinations-sprutan) i bergsåker. hade först inte tänkt ta den för jag var livrädd för biverkningar men jag lyckades övertalas av diverse människor i min omgivning. kan ju iofs vara bra att jag tog den om inte minst för mig själv, men jag har ju många vänner som har barn eller ska få snart.

sprutan kändes ju inte och inte förrns ikväll började armen bli öm. men det är ju vanligt. hoppas det är bättre imorn bara för då ska jag simma som varje torsdag ;p min & lisas nya rutin. efter det ska vi till jennie och äta middag. mycket trevligt tycker jag!

nu ska jag nog försöka knoppa ett slag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0