oh holy night.

man kan ju lyssna på julmusik och försöka få upp julkänslan en liten aning iaf.

ska snart iväg till håkan & mamma, samt louise. där ska jag fixa i ordning mig för ikväll vankas det tydligen utgång. men jag tar bilen. jag har försökt kommit på nåt bra med att faktiskt ta ett glas vin, nåt positivt liksom. och det ska väl isåfall vara den sociala biten. alltså när de andra beställer in en öl och blir glad i hågen medans en annan beställer in en cola. colan tar liksom slut fortfare. men det var det ända jag kom på faktiskt. resten överväger. jag menar jag kan gå ut, träffa folk, dansa & ha roligt (okej, jag blir liiiite feg när jag är nykter men ändå), sen är det så enkelt att jag bara hoppar in i bilen och åker hem och vaknar upp pigg imorgon. alltså, vad är INTE bra med det liksom?

jag klankar absolut inte ner på er som ska dricka. nej nej. jag tycker också om att festa till det men just nu har jag kommit in en period då jag lessnat på det. fast jag är absolut sugen på att ta ett glas vin för att det är gott och socialt. men ett glas vin är liksom onödigt, då kan man inte köra sen och det blir oftast så att man dricker mer. och framför allt gör av med pengar! jag har inte råd med det nu. dessutom har ju mina vänner det bra som får gratis skjuts hem och slipper betala taxi (; winwin situation liksom. MEN som sagt, jag säger aldrig, aldrig.

anyways, nu ska jag packa ihop och fara iväg :) ha en trevlig kväll med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0