nyktert.

hello!

nu var det ett tag sen. but as you know, har jag inte mycket intressant att tillägga om min vardag.

jag kan dra de senaste dagarna bara för att. eller ja igår. då jag kom underfund med att det fan är roligt att gå ut nykter. det var klubbkväll på makeup store och jag var där. dock drack jag bara alkoholfritt för jag hade bilen. men när några brudar vart sugna på att gå ut efteråt och ta en öl så tänkte jag att jag skulle hänga med fast nykter då, som sagt.

vi var faktiskt lite överallt och det var ovanligt mycket folk ute för att bara vara torsdag. men jag antar att det beror pga löningsvecka. kvällen avslutades iaf på aveny där det var danstorsdag (; jag dansade dock inget, eftersom jag inte kan mäta mig med vattenflaska-och-gympaskors-proffsen som är där och dansar. men jag hade trevligt ändå med mitt vattenglas. ja jag övergick fron cocacola till vatten på småtimmarna, haha. när det stängde vid 02:30 skjutsade jag hem brudarna och sedan for jag hem och sov.

jag ska fan fortsätta gå ut nykter. ibland. blir förmodligen utgång imorgon eftersom sandra håller på att tjata ihjäl sig men eftersom jag måste tänka på ekonomin blir det nog nyktert. undra hur många gånger jag har nämnt ordet nykter i detta inlägg.

anyways. jag sitter borta hos mamma & håkan just nu tillsammans med dom och håkans dotter louise. vi ska ut å käka 3-rätters på tandoori. jag är hungrig som en häst så jag längtarrrr!

 

hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0