long time ago!

klockan är mitt i natten, men eftersom jag är pigg som en lärka så bjur jag på en lista. det var längesen nu! ;b

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? ja, jag har abonnemang med fastpris men vet inte hur många minuter jag har kvar! är nog många det.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? maybe, maybe not.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? lisa, linda & ida när vi spelade p-p-p-oker.
4. Hur lång är du? 164 cm cirkus.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? hm! bra fråga. minns inte vilken det var! eller jo jag såg ronja rövardotter på kanal + igår om det gills. dock ej hela.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "vad kul. nej inte mycket, ska väl gå o sova snart. vad har du gjort idag då?"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa! man får svar snabbare då om man har någon fråga.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? they have never been married,men ja de är separerade.
9. När såg du senast din mamma? jag träffade henne idag!
10. Icke godkänt i något ämne? ja i historia, ljudteknik & musik för dans & teater (hatkurs).
11. Mvg i något? ja,det hade jag. engelska också var det nåt mer men jag minns inte vad! :o kollade betygen häromdagen ju.
12. När vaknade du idag? först 07:55 men sedan somnade jag om och sov alldeles för länge, arbetslöshetssyndrom kallas det.
13. Vilken är din favoritplats? thailand.
14. Vilken plats föredrar du minst? sundsvall, just nu.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? jag önskar jag visste, men jag har absolut inte en blekaste aning.
16. Hur stor är din säng? 120 cm.
17. Vad sover du i? olika. mest t-shirt & undies.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st...
19. Var har du bott/bor? bara i sundsvall, men på många olika platser.
20. Tycker du om kinamat? love it.
21. Tycker du om kaffe? i do.
22. Vad dricker du helst till frukost? färskpressad apelsinjuice.
23. Kan du spela poker? jag spelade poker idag!
24.. Vill du ha barn? självklart.
25. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nej, ingen.
26. Kan du några andra språk än svenska? english.
27. Har du någonsin åkt ambulans? haha ja, det kan man säga.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet är ju bäst,men det finns så mycket läskiga djur där, men jag föredrar nog det trots allt.
29. Vad spenderar du helst pengar på? onödiga saker.
30. Äger du dyrbara smycken? ett par st iaf.
31. Kan du rulla med tungan? que?
32. Vem är den roligaste människan du känner? min mamma & annalena.
33. Vad har du för ringsignal? sony ericssons vanliga som resten av befolkningen.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, det har jag nog.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? har nog fan ingenting rött i närheten.
36. Kan du byta olja på bilen? jadå!
37. Vilken var den senaste boken du läste? aldrig fucka upp.
38. Dansar du i bilen? ja, när jag är med emma.
39. När gick du i kyrkan senast? jadu, när kan det ha varit. måste ha varit när jag var med kören nångång!
40. Hur många hål har du? ?
41 piercing? har haft i tungan, naveln, läppen, bröstet, en smiley, men alla förrutom naveln är borta!
42. Har du någon tatuering? nej, men ska skaffa.
43. Har du provat droger? aldrig i helvete och kommer inte göra det heller.
44. Röka eller snusa? jag snusar.
45. Har du pojkvän/flickvän? flera stycken.
46. Vad är ditt mobil nummer? ett nummer.
47. Vad ska du göra ikväll? det undrar jag med,med tanke på att kl snart är halv två på natten.
48. Har du några syskon? ett stycke halvbror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0