kvällen.

hello.

nu är jag back home igen. sweet. var skönt att simma men ovanligt jobbigt idag ;s armen gick det bra med också men efteråt började det värka som satan, strålade nästan upp i huvudet men nu har det lugnat sig igen. är fortfarande grymt öm så jag får nog inte sova på vänster sida inatt heller :( haha.

vi for som vanligt (som jag skrev igår?) till jennie efter swimmingen. idag bjöd hon på falafel och ris, det var svajningt gott! vegetarisk falafel eftersom både jennie och lisa är vegetarianer. jag börjar vänja mig (; haha, äter ju middag hos lisa ofta jag. men som sagt, det var gott. till efterätt bjöd hon på kladdkaka och grädde! mums.

jag borde sova nu för jag ska upp och dra ett varv runt sidsjön imorgonbitti kl 08. jag kommer vara mer död än levande när klockan ringer. och klockan 12:45 ska jag iväg å klippa barret! det är på tiden att det får sig en omgång. har en frisyr i huvet som jag spånat på men feg är jag ju.

amen vi hörs kanske imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0