frethag.

shulu.

hemma är jag. trött är jag. uttråkad är jag. som vanligt med andra ord. ahh, jag blir crazy!!

har iaf spenderat största tiden av dagen med ems. vi har käkat god mat och hallonpaj. slog på stort vi, precis som förra fredagen, eller om det var fredagen innan ;o minns ej, jag är dagvild.

sov enbart 3 h inatt, därav min trötthet. sen var jag uppe och skjutsade broderjord till skolan och sedan var jag ute å sprang med lisa. sen var det ju som ingen idé att lägga sig och knoppa när jag var hemma igen, för då hade jag sovit bort resten av dagen vilket inte är så bra.

intressant inlägg.

om min kamera hade varit kompis med mig hade min blogg kanske blivit roligare. frågan är bara om jag hade orkat tagit mig tid att lägga in bilderna. å andra sidan har jag inget bättre för mig.

imorgon ska jag på barnkalas hos william som fyller 3 jordsnurr.

näe ni gott folk.
ni som är ute & festar - ta't lugnt och ta en resorb. morgondagens ågren är inte så mycket att göra åt (om man nu har någon, men det är ett relativt vanligt symptom dagen efter).
ni som gör som jag, är hemma & har tråkigt - gå o lägg er, för det ska jag göra nu.

buenas noches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0