celebration poker facedown.

drar väl till med ett vanligt inlägg också då.

var hos lisa förrut jag å spelade poker. var lite skeptisk först om jag skulle vara med eftersom det var ca tusen år sen jag spelade kort och allra minst poker. men jag for dit anyways och det ångrar jag inte. det var riktigt roligt! och trots min brist på kunskap så var det jag & ida som duellerade sist. men hon körde all in och tog segern, god damn! hehe. därefter satt vi och surrade allihopa om diverse pinsamma händelser mm. angående rubriken, det var idas påhitt, alltså celebration poker facedown. det hon menade var celeberty poker countdown(?) som det heter irl. haha, så de bestämde (innan jag kom in i bilden) att de skulle kalla pokerkvällarna för det.

hemma är jag nu och pigg är jag i vanlig jävla kukordning. ursäkta franskan. imorgon ska jag upp tidigt så det kmr bli tufft :p det är i nuläget 6 timmar tills jag ska upp men innan jag har somnat är det väl bara 3 kvar. helveti. men hitler (läs: lisa dahström) blir nog dissapointed på mig om jag skippar springet round the lake. men det blir å andra sidan jag med!

resten av dagen ska jag ägna åt att skriva fakturor och sådan roligt. iofs inte kanske resten av hela dagen men timmarna efter iaf. ska även hinna träffa mammi en svängom och sedan på kvällen vet jag icke vad som är på tapeten? jag vill göra någonting roligt känner jag. men vem har råd? och vem har tid? och vem har lust? heuheu...

jag måste klippa mitt hår också. nu när jag ändå är igång med å surra kan jag ju fortsätta med relevant information. ja, klippa håret sa jag. it looks like a mess now! har ingen som helst frisyr överhuvudtaget å sliter är det. jag vill ha en rolig frippadur! har en i huvudet men så brukar det aldrig bli. sen det här med färgen... ja det är för mig ett evigt bekymmer. blond, brunett, blond, brunett, blond, brunett, så ser det ut för mig! kan aldrig bestämma mig. men ska nog försöka hålla mig kvar till brunettheten ett tag till. om man ska se det från den skonsamma sidan!

näe, nu har jag nog inget mer på lilla hjärtat. undra vad jag ska sysselsätta mig med nu då..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0