Try not to get worried.

Hello everybody.

Här ligger jag med laptopen på magen och njuter av tanken på att ingen klocka ringer imorgonbitti. Ska bli så skönt att sova ut! Men jag lär väl vakna kl 7 av mig själv och vara snorpigg. Men då har jag iaf vaknat av mig själv. Haha.

När jag kom hem från jobbet slog jag mig ner med en bacardi breezer och kände lugnet. Sedan kom Ida förbi och hälsade på! Det var mycket trevligt iom att det var ett tag sen vi sågs :) Vi satt å surrade och sedan gick vi på en liten promenad i regnet och därefter hojjade hon hem. Hon bor ju bara ungefär 100 meter ifrån mig just nu så det blir nog att vi umgås mer skulle jag tro!

Nuuuu ska jag fortsätta snoka och sedan sova natten lång. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0