Less_tjej_1988

Hej.

Jag är le idag. Jag fick inte ledigt den 29e från jobbet vilket betyder att jag kommer måste åka till Stockholm efter kl 17:30 vilket gör mig irriterad. Men men, är väl bara att bita i det SURA äpplet. För surt, det är det. Blir ju som bara en dag totalt i storstaden. ÅH LESSHET. Var tydligen många som hade tagit ledigt så "kvoten var fylld" och man kunde bara söka om ledigt samma dag beroende på köerna. Jaha, men det hjälper i vilket fall inte mig. Doooh.

Nu ska jag take a shower och dona på. Imorgon ska jag njuta som om det vore fredag för det är som fredag för mig iom att jag är ledig fre-sön. Woho. Det ska jag fira med ett glas vin eller 3.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0