Going faster than a rollercoaster.

Hola amigos y amigas.

Nu är jag här och är irriterande igen. Ni vet som den där röda djävulen i ballar av stål? Jag känner mig som han/den/det.

Friday today, bara en vecka tills jag sätter min fot i hufvudstaden af svearike. Bara en vecka tills jag får avnjuta sergel plazas superior room med kingsize säng. Bara en vecka kvar tills jag får träffa annalenita. Bara en vecka tills jag får dricka vin med min kära vän och prata skit som vi kan. Bara en vecka tills jag får sitta på tåget och må illa! Ja det är mycket som händer om en vecka och jag ser fram emot det.

(gick på affärn ett slag mellan skrivningen här...)

O sen vill jag bara säga... Trevlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0