Förbannad!

Ja nu jävlar anamma är jag förbannad! På den förbannade jävla tvättstugan vi har här i föreningshelvetet jag bor i. Hade bokat lilla tvättstugs-satan ikväll för att tvätta några få plagg inför resan imorgon. Ja, tack och bock jag la in en maskin och la sedan in de plaggen i torkskåpet för att sedan lägga i nästa maskin. Går ner till lägenheten och avnjuter en dusch i godan ro medans jag väntar på att tvätten blir kvar. Sedan går jag dit och möts av ett dystert mörker! Inget ljud, vafan? NÄE FÖR DÅ HAR HELA TVÄTTSTUGAN STÄNGTS AV FÖR NATTEN! Det står att man har på sig fram till 21:30 men interå, näe, då slår dom av fanskapet innan halv och med min tvätt I tvättmaskin. Jag lugnade ner mig lite men sedan brann det på nytt då jag insåg att tvättmaskinen var låååååååååst! Inlåst med min tvätt där i. VA? Hur fan kan man göra så?!??!! Jag kommer alltså inte åt skiten förrns imorgonbitti kl 7 men då lär jag väl mötas av kläderna på golvet eftersom någon annan idiot har tvättid då. Och ja, självklart var det ju kläder jag skulle ha på mig imorgon under dagen/resan men det kan ju jag fetglömma.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH VA ARG JAG ÄR JAG HAR LUST ATT FLYTTA HÄRIFRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0