Drop it

Saturday night.

Var snuskigt, äckligt och helt obeskrivligt trött imorse när klockan idiotringde. Nästan så man funderade på att säga upp sig från jobbet och sova i en vecka. Då kan ni föreställa er tröttheten.

Men upp var det bara att pallra sig och jag kom iväg till slut. Arbetsdagen gick ovanligt fort ändå så det var skönt. Sitter nu här framför tvn och tråkar igen. Har liksom ingen ork till att göra något och det är dött i internetvärlden. Underhåll mig, någon?

Älsklingskissen kom tillbaka igår men nu är han på vift igen. Jag känner att jag måste släppa ut han så han får lite frisk luft men samtidigt är han ju inte van att vara ute så det är klart man blir orolig i katthjärtat :p Han är ju mitt sällskap number one :)

Jahapp, men trevlig lördag då. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0