burning my finger up?

faaaan vad jag brände mitt stackars finger förrut. här skulle man göra sig till å tända värmeljus så det vart lite mysigt men vad händer? jo, tändardjävulen hettar upp sig totalt och självklart satte jag mitt finger där så det bränns sönder. ljusen flyger och de ljus jag redan lyckats tända slocknar. poor me! det gör satans ont iaf och jag har en blåsa! :( feel me.

jävla ljus. jävla tändare. jävla finger.

anywho. sitter som vanligt här i min svarta soffa och längtar till ljusare dagar. längtar till sista helgen i maj bland annat då jag flyr sundsvall för några dagar till stockholm. bara en sån liten sak som piggar upp en! oså längtar jag självklart till helgen så jag får lite ledighet men det vet ni redan.

i should sleep. men det gör då fan ingen skillnad om jag somnar nu eller om 2 timmar för jag kommer likt förbannat vara dödens trött imorgonbitti ändå. oså gruvar jag mig för imorgon också för en av dom som utbildade mig ska medlyssna när jag svarar och det gör mig nervös och svettig. save me from tears!

grus i ögonen har jag och det försvinner inte. det kommer varje gång jag tvättat ansiktet, även fast jag inte ens har användt maskara. störigt är det för jag kämpar med att hålla dom öppna.

näe ni fooks' nu skiter jag i detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0