Aaaatcho!

Ja här ligger jag å nyser å är täppt i näsan. Har nyst och haft mig hela dagen! Tärt läge men som jag brukar säga det är bara att gilla läget!

Nyss varit ute på kattjakt igen. Och jag fick hem det lilla livet tillslut :) Måste säga att det inte är någon höjdare att gå omkring här utanför på kvällarna för det är kolsvart i parken och läskiga ljud. Ruggigt! Uff. Men gud så varmt det var, gick bara ut i t-shirt och det var jätte behagligt! Välkommen sommaren :) Längtar så himla mycket till på torsdagkväll då jag kan säga "Äntligen helg! :D" hehe ja för jag är ju ledig på fredagen. Woho. På lördagen ska jag eventuellt umgås med Johan a.k.a pinnen. Det var längesen! Då blir det nog party.

And then? Jani. Vill ni höra en creepy sak? Ja för det tyckte jag att det var. Idag ringde min tjänste-telefon och det visade sig vara en kund jag varit i kontakt med förra veckan :o "Men lämnade du ut numret till en kund?!!" frågar alla. Men nej, det var inte så att jag sa jo men du ring mig på 076... så kan vi ta en fika nån dag. Icke, det var nämligen så att han hade problem med nätet blabla så jag provade ringa han för att se om det fungerade. Å inte tänkte jag på att vi inte hade dolt nummer på tjänste-abonnemangen :s Det trodde jag. But no. Men å andra sidan så spelar det ingen roll för han tog ju mitt namn och det står på eniro osv det numret och det är väl inte så svårt att räkna ut att det är rätt nummer när det står "Tss i Sverige AB". Så NEJ jag lämnade inte ut mitt nummer frivilligt.

Nu till saken. Han ringer alltså mig på en LÖRDAG för att fråga hur det har gått med ärendet som vi pratade om osv. på en LÖRDAG? Jag menar, hur vanligt är det att man jobbar helger och man ringer väl inte en vilt främmande person som han har pratat med på kundtjänst på en lördag? Va? Det var ju nästan tur att jag faktiskt jobbade annars hade jag dött. Jaja, tyckte iaf att det var himla obehagligt så nu har jag lagt numret som hemligt men det försvinner väl inte från eniro förrns om 2-3 år. "Ja, jag sparade ditt nummer för jag vill inte hålla på ringa kundtjänst för det tar sån tid bla bla..." Hemska människa! :( Nästan så jag ska se om jag kan byta nummer för jag vill inte att kunder ska gå runt å ha mitt nummer å ringa mig som om jag vore deras personliga kundtjänstare...

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: ISABELL

haha jaa :D under shoppingkategorin "kraffs" finns det mycket!



ja sannerligen. jag är mycket sugen att ta en sundsvallstrip upp till dig snart och checka nya lyan. tänkte faktiskt dyka upp på valborg med då satt du vid någon konstig mobilmsn så jag tror inte att det vart skickat :p

2009-05-03 @ 02:26:43
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0