You got me on my knees...

Halloj...

Har inte så mycket intressant att skriva i vanlig ordning. Jobbat idag som vanligt. Går väl relativt bra än så länge. Men ibland får man ju in världens samtal som man inte har en susning om vad det handlar om osv och då blir man svettig.

Sov som en apa igårnatt. Och då menar jag att jag sov dåligt. Vaknade om vartannat av att jag blödde näsblod men orkade fan inte kliva upp och hämta papper så jag la mig bara på rygg och hoppades att det skulle sluta. Ja alltså jag blödde ju inte i mängder direkt så sängen vart nerblodad, haha. Nån droppe åt gången sådär. Så nu vet ni det :) Yeah..

Imorgon jobbar jag 10:15 till 19-nånting. Dagarna går faktiskt rätt fort nu för tiden! Har för mig att vi har någon form utav team-aktivitet på fredag men jag vet inte. Hörde nåt om att vi skulle på trav :p Haha, jag ska bli miljardär tänkte jag.

Nääääää nu ska jag väl ta och knoppa. Najt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0