Wipeout.

Söndagen är här... Jag har alltid hatat söndagar och kommer nog alltid göra det också. Men jag har ingen överdriven ångestsöndag inför jobbet imorgon. Verkligen inte. Även om jag gärna hade varit ledig en dag extra.

Sov som sagt första natten här i nya lgh inatt. S kom och joinade också. Sov jättebra! Båda vaknade dock imorse av att det var så jävla varmt här inne så då fick vi öppna fönstret. Har ju duntäcke också. Men nu har jag sänkt elementen så förhoppningsvis blir det inte lika olidligt inatt.

Grannarna höll på till 1 inatt kanske. Jag sjöng med i varje text nästan. Förstå ironin. Förstår inte poängen med att spela musik på högsta volym, vill man inte kunna ha en konversation med varandra? Inte då.

S är och spelar badminton men jag hade ingen lust att följa med idag. Ska se på wipeout nu och sen ska jag se Beck.

Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0