Vardagligt.

Hello.

Måndagen har passerat. Nu återstår 4 arbetsdagar innan helg. Men går dagarna lika fort som den gjorde idag ska det nog inte vara några problem! Jag är bara nervös att jag inte kommer hinna få in allt i skallen innan vi ska sätta oss och ta emot kunder :o Tur att det är ett par veckor kvar...

Idag när jag gick hem ifrån jobbet vart jag dyngsur. Synd att "promenad-vägen" inte är den bästa. Finns knappt någon trottoar och risken att bli nerstänkt av en bil är inte omöjlig. :p Jag var iaf dyngsur när jag väl kom hem. Fort gick det iaf, skönt att äntligen bo nära stan :)

Mamma kom hit vid 19-tiden och nyss skjutsade jag hem henne. Hon bor nära men inte vill jag att hon ska vara ute och gå i mörkret ensam heller (; Farligt farligt.

Måste bara säga att jag tycker om den här lägenheten väldigt mycket. Den är mysig på något vis. Men så är det väl, det blir ju vad man gör det till, haha. Första natten nu här som jag ska sova ensam :| tur att man hunnit bli av med mörkrädslan det senaste året när man praktiskt taget bott ensam i min och mamis lgh. Har stängt igen klädkammarna iaf, haha! Och sen har jag ju såklart min misse här i sängen.

Nu ska jag se om det är något på televisionsapparaten och därefter sova. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0