Trötter.

Knappt två glas vin vart det för fröken Lina. Istället för att bli yr i skallen så gav jag fan i och dricka nåt mer och gjorde istället ordning o'boy med ostmackor. Jävligt bra val om jag får säga det själv. Är alldeles för trött för att göra något överhuvudtaget...

Emma var ju som sagt här och det var trevligt att se hennes nuna, vilken jag inte sett på ett tag ;o Vilma kom också förbi och sa hej. Nu sitter jag här all by myself, förrutom kissemissen som ligger bredvid och kurrar. Lilla gosen min.

Ska nog ta och stänga ner datorn nu och sova. Och imorgon kan jag lova er, att jag absolut inte har någon väckarklocka ställd! Oh lord, va skönt det ska bli...

Goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0