There's nothing you can say.

Hej, igen.

Tv-tittning för hela slanten har det varit på tapeten ikväll. Simon åkte nyss eftersom han är ledig imorgon och inte har någon vidare lust att kliva upp vid 7 då jag ska upp, för att åka hem. Förståeligt.

I övrigt känner jag mig less. Förbannat less. Obeskrivligt less.

I helgen blir det lugnt. Tänker bara sitta här i min lya för mig själv och filosofera. Tänka över saker och ting. Vad som är bra och dåligt för mitt eget bästa helt enkelt. All sån här skit som pågår just nu är påfrestande som fan och jag pratar inte bara om en sak. Jag ska sluta vara den jag är idag för det är inte lönsamt. Man får ingenting tillbaka ändåså. Klyschigt va?

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0