The keys.

Hejsan. Vart ingen uppdatering igår inte! S kom hit på eftermiddagen så jag umgicks med han.

Fick iaf nycklarna till lägenheten redan igår! Så jag har hunnit flytta in lite saker där. Soffan + en massa småkraffs ni vet. Typ porslin, köks-saker, handdukar, ljussaker mm. Småplock helt enkelt. Fick en laddning med kökssaker idag av farmor och farfar när dom var förbi och kikade på lyan. Tack för det! :)

Imorgon ska jag fara ut till pappa och hämta några kartonger som jag samlat på mig där. Och sen får vi se om jag flyttar in sängen imorgon eller på lördag. Det är ju så frustrerande att man har en lägenhet som står där och som man har tillgång till också är man inte där liksom :p Förstår ni? Man vill ju bara dit och bo på en gång, men det är ju inte så trevligt att bo utan säng och tv mm. Men i helgen blir det nog lite mer ordning :D Klart det tar tid liksom. Kommer väl ta flera månader innan man fått ordning på allt.

På jobbet rullar det på. Änsålänge längtar man tills att man får gå dit varje morgon! Och det är ju alltid kul att känna så, eller hur då? Hoppas det håller i sig bara. Den här veckan har iaf gått sjukt fort och det är sjukt mycket att lära sig men det är kul.

Även om livet känns bra härligt ibland så finns det ju tamigfan alltid någonting man ska reta upp sig på. Och det gör mig både förbannad, frustrerad och besviken att det ska behöva vara så. Varför kan inte vissa glädjas åt andras framgångar? Istället bara motarbeta en hela tiden, det förstår jag bara inte. Om jag är glad över något så vill ju jag såklart dela med mig av det och förväntar mig då oftast att personerna jag delar med mig till åtminstode ska kunna bli glada för min skull. För det är väl inte så mycket begärt? Istället får man bara höra en massa negativa saker. Jag blir så förbannad, hur kan man vilja få en glad person nere? Fyfan säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0