Städmani.

God afton!

Har haft städmani sen jag kom hem. Innan jag klev innanför dörren tänkte jag att jag bara skulle lägga mig i soffan och slappa kvällen lång, but no-hooo. Först får man syn på en smula på bordet, sen märker man att badrummet börjar bli orent, och ja, sen leder ju det ena till det andra. Då är det ingen idé att bara lägga av heller. Har till och med rensat min ena kläd-kammare, eller vad man nu ska kalla den. Den jag har sängkläder/handdukar osv i. Hade nämligen en massa skrot där inne nu sen flytten eftersom jag inte haft tillgång till förrådet, men det fick jag igår så nu har skiten flyttats ner dit! Känns skönt såhär i efterhand. Sen bokade jag tvätt-tid också. På FREDAG! Vet inte hur jag kan tillåta mig själv till det. Men alternativet var ikväll, fredag eller lördag. Och ikväll hade jag ju tydligen annat för mig :p Men det blir nog bra, har ändå inga planer för fredag!

Hungrig börjar jag bli men mat orkar jag inte laga! Då blir det ju stökigt igen ;o Det får bli knäckebröd idag alltså. Åh, smulor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0