Snabb update.

Hoho.

Mycket för mig nu förtiden jag, haha. Fast bara roliga saker och det gillas ju såklart! Skriver bara en snabbis nu för pappa ringde nyss och sa att vi ska åka ut till birsta och kolla på soffa (min bil har jag ställt av eftersom den ska säljas så jag kan inte åka själv). Hann knappt ta ut maten ur ugnen innan jag ska iväg igen. Och har nästan alldeles nyss kommit hem känns det som :p En halvtimme sen kanske.

En rolig sak är att dit jag ska flytta bor Ziri och hennes pojkvän, alltså granne, min gamla klassis. Skitroligt ju! Var år och dar sen jag såg den kvinnan ;o Det är ju alltid trevligt med grannar som man känner, eller hur?

Gotta go now. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0