Smakprov.

Ja nu sitter jag här på jakobsdalsgatan och myser på. Har kämpat på sen 8 imorse med flytten. Pappa hämtade mig som sagt imorse och då for vi direkt hit med sängen också premiärfikade vi frulle :) Sedan ut till birsta där jag handlade diverse saker som behövs. Det som fattas mig mest just nu är ett vardagsrumsbord för ett sånt äger jag icke ännu.

Snikar internet av någon stackars granne gör jag också ;o Tråkigt att bara se på tv ju...

Tänkte iaf att ni skulle få lite smakprov på hur jag bor men ha i åtanke att det är långt ifrån färdigt här :p


Tvn och fondväggen.


Vardagsrumsfönstret (mot parken)


Köksbordet.


Kök. Här ska det renoveras! Trots att det ser ut som skit så blir det mysigt på någe vis :D

Resten av köket.

Sådär ja! Nu har ni fått en liten smygkik. Men ni får nog se mer när det blir klart helt :)

Kommentarer
Postat av: SVENSKK

Nice! :D

2009-03-07 @ 18:52:18
URL: http://SVENSKK.SE/
Postat av: caroline

vilken mysig lägenhet:). blire inflyttningsfest snart då eller?;)

2009-03-13 @ 22:25:12
URL: http://caroolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0