Nytt jobb, lägenhet och en annan rolig sak.

Hej allihopa.

Idag kan man ju nästan säga att mitt nya liv startade och jag pratar inte om någon diet jag ska gå på. Började ju som ni vet på mitt nya jobb idag på telia och jag gillar't. Idag hade vi iofs bara lite grundutbildning och inte ens det, vi lärde väl känna varandra (vi är 12 nya), knäppte kort, pratade om telias bakrund, gick och kollade lokaler osv osv. Alla nya har samma utbildning så Natalie var där trots allt, samt lite andra kända ansikten. Vart bjudna på gudomlig lunch på Oscar's också. Fick sluta redan vid 14-tiden...

Sen var jag ju som ni vet och tittade på lägenhet och hörrni, den är numera min! Jag köpte'an! Hur kul är inte det då? :D Jakobdalsgatan är numera min nya adress. Och jag får börja flytta in redan på lördag! Förvisso är det lite renoveringsjobb att göra i köket samt badrummet men det är inte sånt som inte kan vänta. Det kommer att utföras senare på vårkanten :) I like it. Imorgon ska jag och min papps åka och titta på soffa för det är faktiskt det ända som fattas mig i nuläget.

Sen den här andra roliga saken har inget med mitt liv att göra, men det är jävligt coolt enligt min mening. Min mammas kompis är på Fiji-öarna med sin karl och dom 2 hade stött på en kille som hette Eric. Dom hade suttit och surrat med honom och han hade sagt att han tyckte dom var ett sånt fin par osv. Då hade mammas kompis sagt "Åh jag önskar att mina systrar också var här nu. Min ena syster kan underhålla en fest med endast 3 ackord på gitarr!" Då hade den här Eric frågat om hon var musiker och fick då till svar "Njae, partymusiker kan man säga!"

Nu till det roliga och coola. Det var nämligen Eric Clapton dom hade suttit och pratat med!! Jag skulle varit hårt nöjd om jag var dom. Detta hade då inte framkommit på en gång utan senare (fråga mig inte hur, och varför dom inte upptäckt det tidigare). Man kanske inte känner igen alla helt enkelt. Men visst var det tufft?

Jaja, nu ska jag sova för imorgon börjar jag 08:30. Night.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej och välkommen till sköna Östermalm och Jakobsdalsgatan :)

Läste i zems blogg/kommentar att du är ny granne!

2009-03-03 @ 00:39:31
Postat av: Ziri

IIIIH! Värsta kul!! :d Då blir vi ju grannar!! :D



Jag har förresten utmanat dig ;)

2009-03-03 @ 13:10:23
URL: http://zems.blogg.se/
Postat av: ISABELLphe

shitmygod! fränt med självaste eric clapton! det skulle man kunna skryta med i ett helt liv :D

2009-03-03 @ 17:52:55
URL: http://isabellphe.blogg.se/
Postat av: ISABELLphe

roligt med nya lägenheten förresten! jag läre komma och inviga den snart! vart ligger jakobdalsgatan? :)

2009-03-03 @ 17:53:49
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0