No words.

Jag är så trött så jag vet inte vilken planet jag bor på. Skjutsade precis hem min älskade mor som spenderat kvällen här hos mig eftersom ingen annan ville. Min mamma är en stjärna hon som ställer upp i alla lägen för sin dotter. Och inte bara för mig utan även många av mina vänner!  I adore her ♥

Pratade med Annalena förut också. Jag längtar till den kvinnan kommer till stan och umgås med mig! Hon och jag kan verkligen sitta och bara prata prata prata i timtal utan uppehåll. Det tar aldrig slut på samtalsämnen och jag vet precis vart jag har henne! Det var synd (men roligt för henne såklart!) att hon drog sin kos och började plugga i Stockholm. Tur det finns telefoner.

Som sagt så är jag trött. Och inte bara i ögonen utan hela jag känner mig trött. På det mesta just nu. Och för att strö salt i såren så har grannarna party ikväll, igen.

Vi hörs en annan dag, en dag som förhoppningsvis är bättre än denna.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0