Nervositet.

Första dagen på en ny vecka. Och inte vilken vecka som helst för denna vecka börjar allvaret. Vi slapp undan idag, men imorgon mina vänner, imorgon! Ja det jag talar om är såklart jobbet, och att vi imorgon ska sätta oss i svaret för första gången. Jag är nervös och får snart ett hjärnsammanbrott. Det känns som att all information bara har blivit för mycket de senaste veckorna och att allt som gått in har gått lika snabbt ut igen. FYFAN, wish me luck. Jag kan behöva det. whaha.

Förövrigt har jag ännu inte hittat igen pappret med min PUK-kod på vilket betyder att jag heller inte har fått igång min mobil. Crap. Men som sagt, ni når mig på tjänstetelefonen tills vidare.

Bra, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0