Nackellack och jag.

Vi går inte hand i hand kan jag säga. Tänkte göra mig lite till nu och lacka naglarna. Det händer ytterst sällan och nu förstår jag varför. Jag kan ju inte få det att bli snyggt! Jag målar tamefan över hela fingrarna/händerna. Less blir jag iaf för jag har inget aceton att rätta till det med heller. Sur_tjej_88.

Sitter och slötittar på Let's dance nu. Jag tycker Laila ska vinna! Hon är dukitg hon men egentligen skiter jag i vilket.

Tog mig en dusch nyss också, härligt. Nu kan jag sova gott inatt. Sitter nu här i min lägenheten med en massa värmeljus tända och känner mig sådär halvtrött och mysig :p

Jaja, ha en bra kväll nu allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0