Money money money.

Hallå.

Eftersom alla andra inleder sin blogg med att det är löningsdag idag så gör jag också det. Man kan ju inte vara sämre. Jag gillar löningsdagar, man känner sig så rik! Ända tills man betalat alla räkningar osv. Tur att jag inte har så många då. Less är jag på mitt gamla jävla äckeljobb också. Fick bara semesterersättning därifrån :s Ingen lön för dom dagarna jag jobbade i februari. Idioter. Samma sak hade hänt Natalie och då jobbade hon ändå HELA februari (jag jobbade bara typ 10 dagar men ändå). Så hon ringde upp dit och då sa dom att "joho-då du har visst fått lön"?! Vilka jävla puckon. Får hoppas dom fixar det annars jävlar. Dom ska inte lura folk.

Sitter hemma nu men ska snart iväg igen. Ska möta upp några tjejer nere på bite-line där vi ska käka. Tacos är jag sugen på. Sen ska dom andra vidare på bio men jag tror jag avstår ifrån det. Vill nog bara hem jag å tat lugnt :)

Jamen vi hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0