Lyhört?

Här sitter jag i min ensamhet. Kissemissen min har gömt sig. Känns konstigt på något vis. Inte att vara ensam för det har jag varit mycket. Men att det här är mitt alldeles egna crib. Bodde ju 10 år i min och mammas lägenhet och har bott i samma område sedan jag föddes, dvs 20 år. Men nu har jag hamnat på andra sidan liksom. Men jag gillar den här sidan och har alltid gjort! Men konstigt känns det allt. En positiv sak är att mamma bara bor nåt kvarter bort och henne klarar jag mig inte utan :)

En sak jag märkt är att det är väldigt lyhört här. Och väldigt stora fönster. Så här gäller det å tänka sig för, haha. Nyss lät det som att en granne antingen vrålgrinade eller vrålskrattade. Nåt av dom iaf. Dom har partaj bredvid också tror jag, eller förfest. Hör röster och förrut stötte jag på en som hade systemkassen och en cider i handen. Tur att jag inte är nån bitterfitta. Låt ungdomarna ha roligt! Haha. Dom lär väl få höra en och annan röst här inne ifrån nångång också.

Anywho... Vet inte vad jag ska göra. Det är grymt skönt att bara ligga här och filosofera samtidigt som jag faktiskt är sugen på vindricka. Men jag avstår nog alternativ nr. 2. Simon och Daniel skulle iaf dricka och kanske Ida. Men jag har ändåså ingenting att dricka och sen känns det sjukt jobbigt att försöka få till sig ett utseende. Nä det får nog vara!

Hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0