Lägenhetstjat.

Hej igen.

Nu är soffan köpt. Hade tänkt köpa en divan-soffa först (klychigt va?) haha, men det blev faktiskt inte så. Köpte en "vanlig" mörkgrå soffa som man även kan bädda ut till en 120's säng. Praktiskt tycker jag. Kom fram till att divansoffan jag tittat på kommer att göra det trångt och så vill man ju inte ha det! Han som bodde där innan hade divan och det funkade väl men jag vill ha lite space ;) Men den här soffan kommer bli kanon den med!! Man får ju tänka på att det är första lägenheten och då kan man ju inte förvänta sig allt man drömt om. Jag är nöjd och det är huvudsaken!

Var och snackade med killen jag köper av också så imorgon ska jag betala första hyran eftersom jag börjar flytta in saker redan på lördag. Kanske får nyckeln imorgon t.om eftersom han inte bor där men det får vi se. Ingen brådska än så länge, även om det är roligt att dona på. Sen ringde pappa en snickare han känner och han ska lägga klinkers i hela badrummet så det kommer bli grymt fint! Men det blir nog om någon månad eller två. För nu är det verkligen inte fräscht där inne :p Men det duger i krig.

Jaja, snart är det andra avenyn och det får icke missas. Sen ska jag duscha och försöka lägga mig i tid för även imorgon och resten av månaden ska jag kliva upp senast 7. Men det har jag inga problem med för änsålänge trivs jag jätte bra på nyjobbet, även om vi bara håller på med utbildningen nu. Men utbildningsgruppen + ledarna har humor och jag skrattar hela dagarna...

Hörs sen då kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0