Komiskt.

När jag var på väg hem ifrån jobbet så ringde min pappa. Min saab har ju stått ute hos pappa eftersom den förmodligen skall säljas inom en snar framtid. Så han skulle åka och besikta den idag. Iaf så ringde han ju och frågar om jag har haft någon vajjsing med bensinmätare men det har jag icke haft, svarar jag. Då är det så att bilen har tvärdött utanför bilprovningen och går inte att starta. Så jag åker dit och hämtar pappa också åker vi å köper bensin och åker tillbaka och tankar den. Men det visar sig att det INTE var det som gjorde att bilen inte startade. Hur komiskt är det inte att bilen dör totalt precis innan man ska in och besikta den? Troligtvis hade den inte gått igenom (; Haha. Slutade iaf med att vi fick bogsera bort min fina pärla. Fattar inte varför det alltid ska vara nåt fel på den? Den är ju inte speciellt gammal. Nåväl, nu ska den väl in på verkstan igen och lagas för just nu är den inte direkt i säljbruk.

Aja nu är jag hemma iaf och ser på 2 ½ men. Simon kommer hit snart tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0