Koder hit och dit.

Tjena.

FRIDAY I'M IN LOVE!

Nu fick jag det sagt å. Återigen har jag överlevt en dag på jobbet. Men idag klarnade iaf liiiiite upp i min hjärna och jag hoppas det håller i sig. MEN, än är det inte färdigt. Men jag ska inte klaga, absolut inte!

Efter jobbet for jag med mami, hon var stan så jag snikade skjuts. Precis när jag kom hem var pappa där så jag följde med honom hem och lånade en bil. Pappa insisterar på att jag måste ha tillgång till bil. Rolig han! Min röda älskling (saaben) står ju ensam i garaget den. Övergiven kanske den känner sig..?

Nu sitter jag iaf hemma i my apartment och slappar med ett glas vin. Det är jag värd. Blir dock inget storslaget ikväll eftersom jag är fattig som en kyrkråtta. Har blivit pank alldeles för långt innan lön pga flytten och allt som hör till. Men jag har åtminstonde mat så det räcker! 

Emma ska komma förbi och kolla in min lya. Första kompisen faktiskt som kommer hit! ;p Hur sjukt det än låter. Men så är det vettni. Alla andra är för upptagna med annat. Hehe.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: SVENSKK

Lägg upp lite bilder på lägenheten! :D

2009-03-13 @ 20:07:03
URL: http://SVENSKK.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0