Jag blir så lé.

Varför kan det inte bara sluta snöa? Allting blir ju förstört av snö. Har man fixat håret så blir det blött och lockigt eller platt som en katt. Sminket rinner av all blöt snö. Man fryser och måste ta på sig en massa kläder. Skor? Ja vad ska man ha för skor? Häromdagen var det nästan möjligt att gå i pumps ute men idag krävs det nog fan vinterstövlar. FYYYYYYYYFAN.

Bara för att jag är så sur tänker jag ta bussen till stan. För att dom har plogat vägarna är högst otroligt och jag har ingen lust att vara svettig av allt plumsande när jag kommer till frissan. Och just idag när väderhelvetet är som det är har jag ingen bil.

Ursäkta mitt gnäll men snö gör mig bara på bra humör en gång om året. Och det är när den första snön kommer, resten hyser jag bara agg över.

HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0