I'm still alive.

Jag lever, jag lever.

Hujeda mig vad trött jag är idag! Längesen jag kände mig såhär låg och trött. Hela dagen har jag bara känt mig som en zombie. Men å andra sidan är det ju faktiskt måndag också! Då är det tillåtet att vara trött.

Efter jobbet tog jag den underbara promenaden hem. Ja ni vet på den fina promenadvägen som är hem till mig. Trodde jag skulle bli överkörd ett flertal gånger :/ Men jag klarade mig helskinnad även denna gång. Farmor & farfar kom och hälsade på och sedan for jag till nacksta och handlade. Sandra följde med mig hem och umgicks, trevligt! Fick känna på hennes bebismage och det var läskigt men mysigt. Bara några dagar kvar för henne nu innan den lilla tösen tittar ut ;o Känns overkligt för mig fortfarande, hehe. Minns när vi var yngre, då var det alltid jag, sandra och emma som hängde. Always alltså. Var ute och strosade nätterna långa och helt plötsligt ska hon skaffa kid. Det trodde man faktiskt inte! :) men så blev det. Det man minst anar kan faktiskt ske!

Lagat mat har jag orkat med idag också. Kasslergryta och fullkornspasta. Det vart smarrigt och hela 2 matlådor. Skönt det tycker jag. Slipper man ha det att tänka på ett par dagar.

Nej ni nu ska jag krypa ner och avnjuta en sömn som heter duga. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0