I see your true colors...

Veckorna går fort. Jag är trött och jag har fått värk i lederna igen! Inte nice. En gammal knäskada som gör sig påmind nämligen. Belastar helt fel och därav ledvärken. FY BUBBLAN!

Men klaga är ju olagligt så det ska jag inte göra mer.

Sjöng med tjejerna idag. Har ju uppträdande på lördag så var tvungen att vara med! Även fast jag var tröttast i kommun. Gick och käkade på barista efteråt med Johanna. Trevligt.

Har kommit fram till att plogbilen inte hittar till jakobdalsgatan. Den är livsfarlig. Det är som att köra på en tågräls eftersom det är så spårigt och även fast jag kör en fyrhjulsdriven bil för tillfället höll jag på halka ihjäl mig. Det kom bilar bakom och jag körde i snigelfart nerför och skulle sedan svänga lite höger för att ställa mig efter vägkanten och parkera. För det första höll jag inte på att ta mig ur spåren och för det andra så gled jag nästan ett helt varv med bilen innan jag fick den på plats. Läskigt alltså... Vägen är så smal också så chansen att glida in i en annan bil är stor. Jävligt stor. Idag handlade det nog bara om tur. Sommar, tack.

Nu ska jag ta mina onda leder och ställa mig i duschen, därefter lägga mig under täcket och se tv.

Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0