Headache.

Fyyyy vad ont i huvudet jag har ;o Jag brukar mer än sällan ha huvudvärk men när det väl slår till så slår det till hårt. Usch, va obehagligt! Hoppas jag inte åker på någon sjukdom för det kan jag verkligen inte ha nu när jag är ny på jobbet. Hujeda mig. Brorsan har tydligen haft magsjuka idag och jag var där nyss och lämnade bilen till pappa. Höll mig dock vid ytterdörren men sånna där baciller flyger väl omkring hej vilt!

Efter middagen (som var jättegod) på bite line gick jag iväg och solade. Orkade inte mer än 12 minuter men ska nog iväg imorgon igen. Vill få lite färg tills på lördag då jag ska ut. Ska ju även till frisörn då och fixa håret med klipp och färg så det ser jag fram emot mycket. Sedan är det utflyttningsfest för Kate som ska göra det rätta å flytta till Stockholm :)

Nuuu ska jag duscha så lägenheten blir ett hav (nej, har fortfarande inte fixat duschvägg) sen ska jag sova. Imorn börjar vi 08:00 istället för 08:30. En hel halvtimmes mindre sömn >_<

Adioooos amigos/amigas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0