Godnatt då.

Detta får bli sista inlägget idag. Känns så skönt att man är någorlunda trött vid den här tiden! Verkligen. När jag var ledig totalvände man ju på dygnet för det fanns ändå aldrig nåt att kliva upp till på mornarna eller dagarna :p Alla vänner jobbade ju eller gick i skolan så man hade aldrig något att göra. Jaja det är skönt iaf och det var det jag ville komma fram till! Att få normala rutiner igen. Det hade jag ju inte på mitt förra jobb heller med dom sjuka arbetstiderna...

Nu ska jag alldeles strax slå igen ögonlocken och förhoppningsvis somna. Igår gick det bara inte hur trött jag än kände mig. Hade väl hinkat alldeles för mycket kaffe eller nåt.

Hörs imorgonkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0