Frädag.

Hello dear readers.

Idag är det fredag och det kändes i kroppen. Den sista timmen på utbildningen idag var olidlig. Vi har haft så sjukt mycket teori att försöka ta in idag så hjärnan strejkade. Men fortfarande, det är kul! Och roliga människor gör då fan inte saken värre. Skrattar hela tiden.

After work kom pappa, marianne och simon (lillebror) och hämtade upp mig utanför jobbet och får for vi upp till lägenheten och lämnade min tv. Därefter åkte vi ut till dom där jag hämtade två kartonger som jag har där samt lite prylar som blivit över som jag fick av dom som jag sedan åkte och lämnade i lägenheten. Pappa hjälpte mig att hänga upp tv:n mm. Måste bara säga det, tusen tack till honom för all hjälp jag har fått med lägenheten!

Efter jag vi donat klart där då så for vi tillbaka hem till dom och då vart jag bjuppad på middag. Awsome. Svinigt gott var det och jag åt och gick upp 10 kg tror jag.

Nu är jag i mammas lägenhet men imorgon ska jag flytta sängen bort till lgh så då ska jag sova där. Mysigt. Men tråkigt att man inte har något internet änsålänge. Men det kommer! 

Har bytt nummer idag också. Inte för att vara rolig utan för att jag har bytt till ett abonnemang :) Sen till veckan ska vi få tjänstetelefoner på jobbet så då har jag ett till nr, men det är som sagt bara tjänstetelefon och det får ju inte missbrukas. Konstigt att vi får det trots att vi bara är vik. fram till juli. Hoppas dock att jag gör bra ifrån mig då och får stanna men det är en annan historia.

Nu ska jag fortsätta tråka såhär på fredagskvällen. Imorgonbitti kmr pappa och ska hjälpa mig bort med sängen också. Sen ska jag skjutsa farmor och farfar osv.

Höres, hej!

Kommentarer
Postat av: Ziri

iiiih, så nu är vi neighbours, liksom!? :D

du får låna vårat internet (; hihi.

2009-03-07 @ 18:24:55
URL: http://zems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0