Forgive me my behavior.

Jag är sjukligt trött idag. Har gått och önskat hela dagen att det ska vara fredag but no! Det är bara torsdag. Längtar så mycket tills på lördag då jag ska bli fin i håret osv. Och självklart att det blir utgång! Inte ofta jag är taggad för utgång men denna gång är jag minsann det. Bra bra.

Vi fick även godis och naturgodis till frukost idag? ;o Haha. På jobbet hade Magnus och Therese köpt snacks för vi skulle ha någon lång genomgång. På morgonkvisten där vid 8-tiden var man inte så sugen men det löste sig vid 10-tiden ;) haha! På en torsdag å allt. Efter lunch satt vi i svaret igen och hua vad nervöst det är fast samtidigt inte! Längtar bara tills man verkligen kan allt. Åtminstonde någorlunda. Just nu känner jag mig bara som ett frågetecken som får säga "går det bra att dröja?" hela jävla tiden. Haha. Det är så komiskt att jag får faktura-frågor hela tiden - det systemet jag är sämst på i dagsläget. Men övning ger ju färdighet sägs det! Ohh på måndag ska vi jobba heeelt självständigt, hur ska detta gå? Hoppas helgen blir lång.

Efter worket gick jag å natalie och kollade på skorean dom har på DNA. Hittade ett par fina pjucks och var på väg till kassan när jag fick syn på lappen där det stod att dom bara tog kontanter och några sånna hade jag inte på mig så det blev inga pjucks. Jag var för lat för att gå på bankomaten, hade säkert ångrat mig på vägen dit ändå :p Får se om jag slinker in där imorgon... Sen handlade jag en tisha på vero moda för jag hade nåt presentkort kvar där sen i jul och sedan blev det solning på ego! Har bränt facet lite idag faktiskt så får lugna mig nu ett par dagar. Blir ju fan inte brun ändåså! Förut blev jag alltid brun på ett kick men nånting har nog hänt med mina pigment tror jag ;p

Ja nu blev det ett sjujäkla långt inlägg här men jag avrundar nu kvällen och säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0