Duschvägg, tack.

Ja jag har ju trots allt inte bott här mer än några dagar och därför har jag ännu inte skaffat mig en duschvägg. Vill inte ha drapperi eftersom det förmodligen inte kommer att hjälpa. Tog mig en dusch nyss "ute i det fria" då så att säga så hela badrummet vart blött. But what to do? Man måste ju bli ren. Det resulterade iaf i att jag storstädade toaletten efteråt. Jag är sjukt pedant för er som inte visste det. Och det har kommit på senare år. Jag klarar inte av att det står ett glas för mycket framme eller om de är ludd eller liknande i handfatet osv.

Well... Nu är klockan slagen för sovning. Enligt smhi ska det inte snöa imorn och jag hoppas de har rätt! Orkar inte möta dagen med en snöstorm.

Goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0