Disneyshow.

Nu är det fredag igen. Och vem gillar inte det? Speciellt om man är ledig på helgerna. Då uppskattas dom mycket mycket mer.

Fast ledig är jag väl egentligen inte eftersom jag har nästan hela lördagen uppbokad. Hehe. Jag och tjejerna ska ju vara med å köra imorgon på skridskoshowen i nordichallen. Det är många körer som ska vara med (även sundsvallskören ifrån körslaget) och vi är en av dom. Temat är alltså disney, och körerna består i alla åldrar, alltifrån 6-åringar och uppåt. Jag är väl inte sådär jättetaggad om jag ska vara ärlig eftersom vi ska mötas upp kl 11 imorgonbitti och showen börjar inte förrns kl 15! Förstår inte vitsen med att vara där så tidigt när vi ändå bara är med på 3-4 låtar. Kommer bli mycket dötid! Och hem kommer vi väl inte förrns vid 17-tiden skulle jag tippa på. Hejdå lördagen! Hoppas jag är pigg nog att hitta på nåt skoj på kvällen iaf.

Fredag är det ju iaf idag och den spenderas i tvättstugan. Inte heller så roande men skönt när det är klart! Sen ska jag väl bara sitta här i soffan och slappa. Funderar på att åka iväg på nån affär och köpa gotta! Det får man unna sig såhär på fredagskvällen. Även fast jag egentligen inte har råd.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0